Odalarımız

1985 yılında Pansiyon işletmesi olarak başlayan turizm yolculuğumuz, zaman içerisinde ziyaretçilerimiz ile şekillendi.

Doğayı ve tarihi seven ziyaretçilere ev sahipliği yapıyoruz. Sevan Nişanyan'ın ve Mutlu Tönbekici'nin 1990'lı yıllarda kaleminden çıkan Küçük Oteller kitabı ile küçük otel, sonrasındaki süreçte Mustafa Doruk'un hazırladığı Butik Oteller Kitabı ile Butik Otel sınıfına geçiş yaptık.

Ancak Agora bizim için ne bir Küçük otel nede bir Butik otel. Agora bizim evimiz ve bizi ziyaret eden herkes misafirimiz. Bölgenin doğal mimarisine aykırı bir yapılaşmaya girmekten kaçındık.

Toplamda 9 odamız ve 3 Köy evimiz var. Köy evlerimiz, Agoradan 100mt uzaklıkta farklı bir bahçe içerisinde konuşlanmış durumda.

Evlerden 1 tanesi Hicri 1325 yılında yapılmış. Evlerin doğal mimarisini bozmadan restore ettik. Evlerin tümü 1'er odadan oluşuyor içlerinde duş/wc mevcut ve her evde şömine var, kışları şömine ile ısınıyoruz.

Köy Evelerinde kalan misafirlerimiz akşam yemeği ve kahvaltı için mutfağımıza yürümeleri gerekiyor. Sizi köyde olduğunuza hissettirecek her şey fazlasıyla mevcut.

Pansiyon odalarımız ve Köy evlerimizde Klima var. Agora'da odaların ısıtması kat kaloriferi ile sağlanıyor. Kaloriferde Ekolojik yakıt kullanıyoruz, Zeytin posası (Prina). 12 ay boyunca hizmet veriyoruz.

Agora'da maalesef bir TV bulunmuyor. Her yıl TV için bir bütçe yapsak da hap bir sebepten dolayı TV alamıyoruz. Ama bol bol kitabımız var. Kitap okuyabileceğiniz küçük köşelerimiz bulunuyor bahçede.

Mevsiminde etrafında oturup sohbet edebileceğimiz bir şöminemiz var. Akşam geç vakitte sohbet'e sucuk ekmek katılıyor. Şöminede herkes kendi pişiriyor.

Dileyen misafirlerimiz komşumuz Athena tapınağından gökyüzünde yıldızları izleyebilir. Dolunay Bafa'da ayrı güzel çoban Endymion ile Ay Tanrıçası Selene'nin aşkı var gökyüzünde.